της Μαρίας Βλάχου
Με τη διοίκηση της ΝΕΡΙΤ συναντήθηκε στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής η διοίκηση της EBU και συζήτησαν την πρόοδο των διαδικασιών για την πλήρη λειτουργία του νέου δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα και την ένταξή του ως πλήρους μέλους της EBU. Τα αρμόδια στελέχη της ΝΕΡΙΤ έδωσαν διευκρινήσεις και οι της EBU είπαν ότι θα γίνει τακτικό μέλος της Ένωσης «μόλις ολοκληρωθεί η πλήρης ανάπτυξή της».
Το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών δικαίωσε τους εργαζόμενους του παραρτήματος της Θεσσαλονίκης του ALPHA, ακυρώνοντας τις απολύσεις τους, που είχαν γίνει τον Ιούλιο του 2012.
Πέντε μήνες έχουν περάσει, σχεδόν, από την ημέρα της προκήρυξης για την πρόσληψη προσωπικού- δημοσιογράφων, τεχνικών, κλπ- στη ΝΕΡΙΤ και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά σε ποια φάση βρίσκεται η όλη διαδικασία.
Διαβάστε περισσότερα στο: karfitsa.gr






