Στις 9 το πρωί πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκου Μητσοτάκη με την τρόικα.
Οι επικεφαλής της Τρόικας με τον υπουργό συζήτησαν την παράταση των 12.500 απολύσεων για το επόμενο έτος, 2014, ενώ η κυβέρνηση ζήτησε να προσμετρηθούν οι απολύσεις στην ΕΡΤ και όσες προκύψουν από τα ΕΑΣ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης έχει εκπληρώσει τα προαπαιτούμενα για την τρέχουσα περίοδο αξιολόγησης, καθώς έχουν υλοποιηθεί το πρώτο κύμα της διαθεσιμότητας, η αξιολόγηση δομών και τα σχέδια στελέχωσης για 400.000 υπαλλήλους και έχουν απολυθεί 2.000 υπάλληλοι, με το κλείσιμο της ΕΡΤ.
Στο υπουργείο προσμετρούν και τους 500 υπαλλήλους που αποχώρησαν λόγω προβλημάτων υγείας και 230 υπαλλήλους που απολύθηκαν εξαιτίας πειθαρχικών παραπτωμάτων.
Στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων τέθηκαν τα ζητήματα που είχε θέσει στην προηγούμενη συνάντηση ο κ. Μητσοτάκης, όπως είναι η παράταση για το επόμενο κύμα της διαθεσιμότητας, η προσμέτρηση στις απολύσεις των όποιων απολύσεων από τις αμυντικές βιομηχανίες και των συμβασιούχων, που εργάζονται με προσωρινές διαταγές.
Πηγή φωτογραφίας: Fosphotos.com






