Συνέχιση των τεχνικών συζητήσεων και μέσω επαφών στην Αθήνα προανήγγειλε για τις επόμενες ημέρες ο εκπρόσωπος της Κομισιόν Μαργαρίτης Σχοινάς, τονίζοντας την ανάγκη να επιτραπεί στους εμπειρογνώμονες να συνεχίσουν τις συζητήσεις σε ήρεμη εργασιακή ατμόσφαιρα, μακριά από τη δημοσιογραφική και την πολιτική έκθεση.
Για τον λόγο αυτόν ο κ. Σχοινάς εξήγησε ότι δεν θα δώσει λεπτομέρειες για την έκβαση των συζητήσεων και σε γενικές γραμμές εμφανίστηκε ιδιαίτερα φειδωλός στις απαντήσεις του.
Διαβάστε περισσότερα στο toxrima.gr






