Χιλιάδες πολίτες προσέφυγαν στο ΣτΕ,απειλώντας να τινάξουν την μπάνκα του δημόσιου ταμείου στον αέρα.
Στη φράση «τα λεφτά μας πίσω» συμπυκνώνεται η δικαστική αξίωση χιλιάδων πολιτών, ιδιοκτητών ακινήτων, οι οποίοι προσφεύγουν πλέον ομαδικά στα ελληνικά δικαστήρια, ζητώντας να αποζημιωθούν από την άδικη υπερφορολόγηση της περιουσίας τους, είτε μέσω του χαρατσιού της ΔΕΗ είτε με τις υπερβολικές τιμές των αντικειμενικών αξιών που βρίθουν αντισυνταγματικοτήτων, σύμφωνα με τις αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας, το οποίο θα κληθεί να κρίνει πλέον και αυτές τις προσφυγές. Μόνο στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο έχουν προσφύγει πάνω από 1.000 πολίτες κατά του ΕΝΦΙΑ (νέο και παλαιό καθεστώς), καθώς και τουλάχιστον άλλοι 700, που ζητούν πίσω τα χρήματά τους από τους φόρους μέσω του χαρατσιού της ΔΕΗ. Οι προσφυγές αυτές, που θα κριθούν σε πιλοτική δίκη, θεωρείται σχεδόν δεδομένο πως θα γίνουν δεκτές με βάση τη νομολογία του ίδιου του δικαστηρίου και τότε θα απειληθεί εκ νέου πολύ σοβαρά ο προϋπολογισμός του κράτους…
του Παναγιώτη Στάθη
Διαβάστε περισσότερα στο toxrima.gr






