Ύστατη προσπάθεια από το υπουργείο Οικονομικών για να συγκεντρώσει περισσότερα έσοδα στα άδεια κρατικά ταμεία, και ετοιμάζεται να καταθέσει εναλλακτικό σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίαςμε στόχο να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία στους ιδιοκτήτες ΙΧ που κατέθεσαν τις πινακίδες τους.
Σύμφωνα με «Τα Νέα» ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης έχει δεχθεί εισηγήσεις για κατάθεση νομοθετικής διάταξης η οποία θα δίνει την δυνατότητα ανάκτησης πινακίδων για ορισμένους μόνο μήνες του 2016.
Για παράδειγμα εάν ένας ιδιοκτήτης ΙΧ επιβαρύνεται με ετήσια τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης 2.000 ευρώ και κατέθεσε τις πινακίδες, θα μπορεί να τις ανακτήσει τους τρεις του καλοκαιριού καταβάλλοντας 500 ευρώ.
Πηγή: toxrima.gr






