Πολιτική

Τετ-α-τετ Σαμαρά με την Αμερικανίδα υφυπουργό εξωτερικών

Αντώνης Σαμαράς

Με την υφυπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Βικτόρια Νιούλαντ θα συναντηθεί στις 09:30 ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.

Όπως ανακοίνωσε το Στέιτ Ντεπάρτμεντ, η υφυπουργός αρμόδια για ευρωπαϊκές και ευρωασιατικές υποθέσεις, θα συναντηθεί με ανώτερους αξιωματούχους της ελληνικής κυβέρνησης, στελέχη επιχειρήσεων και της κοινωνίας των πολιτών για να συζητήσουν διμερή και παγκόσμια ζητήματα, συμπεριλαμβανομένων της οικονομικής ανάπτυξης, της επιχειρηματικότητας και της διατλαντικής εταιρικής σχέσης εμπορίου και επενδύσεων.

Την Τρίτη η κ. Νιούλαντ θα πετάξει για τη Λευκωσία όπου θα έχει συναντήσεις με αξιωματούχους της κυπριακής κυβέρνησης με επίκεντρο τις πρωτοβουλίες για την περαιτέρω ανάπτυξη και την ενίσχυση των σχέσεων ΗΠΑ-Κύπρου.

Τέλος αναμένεται να έχει συνάντηση με ελληνοκύπριους και τουρκοκύπριους ηγέτες, ώστε να πιέσει για την επιτάχυνση της προόδου προς μια δίκαιη και βιώσιμη λύση του κυπριακού.

Νέα συνάντηση με Βενιζέλο! 

Ο πρωθυπουργός αναμένεται να συναντηθεί στις 10 με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο προκειμένου να συζητήσουν ενόψει της έλευσης της τρόικας αλλά και για το θέμα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Στη συνάντηση θα συμμετέχουν οι συναρμόδιοι υπουργοί προκειμένου να συζητηθεί το θέμα των ναυπηγείων.

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: FOSPHOTOS

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER