Κοινωνία

Τετράωρη στάση εργασίας αύριο στα δημόσια νοσοκομεία

Δημόσια νοσοκομεία
«Φτάνουν πια τα κροκοδείλια δάκρυα», λένε οι εργαζόμενοι των νοσοκομείων και προχωρούν σε στάση εργασίας αύριο

Τετράωρη στάση εργασίας κήρυξαν για αύριο από τις 11 π.μ. έως τις 3 μ.μ., οι εργαζόμενοι  στα δημόσια νοσοκομεία, αντιδρώντας με αυτό τον τρόπο στο πρόγραμμα της κινητικότητας.

Οι εργαζόμενοι θα προχωρήσουν στις 11:30 το πρωί σε συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας.

«Τις διαθεσιμότητες και απολύσεις υγειονομικών ο “πρόθυμος” στη τρόικα υπουργός Υγείας τις εμφανίζει ως υποχρεωτικές μετατάξεις που αποτελούν δήθεν ευλογία για τα νοσοκομεία», υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία και προσθέτει : «Φτάνουν πια τα κροκοδείλια δάκρυα του επικοινωνιακού υπουργού, ο οποίος βάζει φωτιά στα δημόσια νοσοκομεία και μετά χορεύει κλαίγοντας στις στάχτες τους».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER