Οριστικό τέλος στα σενάρια για υπερψήφιση του εκλογικού νόμου από 200 ψήφους δίνει η αποσαφήνιση της στάσης της Χρυσής Αυγής, με την έναρξη της συζήτησης για την νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης στην ολομέλεια της Βουλής.
Με τον τρόπο αυτό, υπέρ της κατάργησης του μπόνους των 50 εδρών συγκεντρώνονται 179 βουλευτές από ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΚΚΕ και Ένωση Κεντρώων, καθώς και ο ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος, αλλά και ο κ. Θανάσης Θεοχαρόπουλος. Με αυτά τα δεδομένα, και αν παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν μέχρι την ψηφοφορία της Πέμπτης, ο εκλογικός νόμος δεν θα ισχύσει από την επόμενη προσφυγή στις κάλπες καθώς δεν συγκεντρώνει τα απαιτούμενα 2/3 των βουλευτών.
Ο ειδικός αγορητής της ΧΑ τόνισε πως «δεν είμαστε ουρά του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε της Ν.Δ., δεν είμαστε υποχείριο κανενός, η δική μας στάση θα είναι η αποχώρηση κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας».
Σήμερα και αύριο θα λάβουν χώρα οι εισηγήσεις των βουλευτών, ενώ αναμένεται και εισαγωγή νομοτεχνικών βελτιώσεων από τον υπουργό Εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή.
Την Πέμπτη το απόγευμα αναμένονται οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών, ενώ την Πέμπτη το βράδυ θα διεξαχθεί η ψηφοφορία.






