Σε καθεστώς «ομηρίας» έχουν βρεθεί οι φορολογούμενοι, με την εφορία να έχει στήσει «καρτέρι» και να πυροβολεί αρπάζοντας τα χρήματα από τους λογαριασμούς των πολιτών μόλις αυτά πιστωθούν, ακόμα και δεν έχει καν ληξιπρόθεσμα χρέη στο δημόσιο, πληρώνει κανονικά τις δόσεις του ή πριν καν εκπνεύσει η διορία να πληρώσει τους τρέχοντες φόρους του.
Με νέες οδηγίες που εξέδωσε ο κύριος Γιώργος Πιτσιλής, για να εφαρμόζονται ομοιόμορφα από όλες τις ΔΟΥ νόμοι και διατάξεις που ήδη ισχύουν, όποιος ζητά αποδεικτικό φορολογικής ενημερότητας θα πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένος για το τι θα αντιμετωπίσει όταν πάει στην εφορία.
Διαβάστε περισσότερα στο toxrima.gr






