Εικόνες καταστροφής συναντούν τα συνεργεία της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας ακόμη και 48 ώρες μετά την καταιγίδα που ξέσπασε στην περιοχή.
Παρότι έχουν ανοίξει τα θυροφράγματα ο Καλαμάς βρίσκεται στο όριο της υπερχείλισης, ενώ όλοι οι χείμαρροι πέριξ της Ηγουμενίτσας κατεβάζουν ακόμη ορμητικά νερά και λάσπη.
Οι περισσότεροι δρόμοι έχουν γίνει αδιάβατοι, καθώς κόπηκαν στα δύο ή ολόκληρα τμήματά τους παρασύρθηκαν και κατέληξαν στη θάλασσα.
Στο Μαυρούδι, τα Σύβοτα και την παραλιακή ζώνη της Ηγουμενίτσας παρατηρούνται οι περισσότερες υλικές ζημιές.
«Εικόνες καταστροφής παντού…. Είναι απίστευτο αυτό που συναντούμε. Θα χρειαστεί χρόνος αλλά και πολλά χρήματα για να επαναφέρουμε την περιοχή μας σε φυσιολογική κατάσταση και φυσιολογικούς ρυθμούς», δηλώνει στο Epiruspost ο αντιπεριφερειάρχης Θεσπρωτίας Θωμάς Πιτούλης.
Η καταγραφή των ζημιών αναμένεται να ολοκληρωθεί την Παρασκευή, ωστόσο οι κάτοικοι που υπέστησαν ζημιές από την κακοκαιρία της Τρίτης 2/12/2014 θα πρέπει να κάνουν τις σχετικές δηλώσεις άμεσα στο Δήμο Ηγουμενίτσας και συγκεκριμένα στη γραμματεία των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου (κα. Μαρία Νάκα) η οποία βρίσκεται στον 3ο Όροφο του Δημαρχιακού Μεγάρου Ηγουμενίτσας (Σουλίου 3, Ηγουμενίτσα 46100).
Δείτε τις φωτογραφίες:
Πηγή: epiruspost.gr











