Ο υπουργός Ανάπτυξης, Νίκος Δένδιας, συναντήθηκε στο Βερολίνο με τον υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας και αποκάλυψε την ατζέντα της συνάντησης μέσα από το λογαριασμό του στο Twitter.
Ο κ. Δένδιας σημείωσε πως «Συζητήσαμε με τον κ. Σόιμπλε για τη λειτουργία της ελληνικής οικονομίας με λιγότερους φόρους κ’ με εργαλεία ανάπτυξης».
Το σχετικό tweet:
Συζητήσαμε με τον κ.Σόιμπλε για τη λειτουργία της ελληνικής οικονομίας με λιγότερους φόρους κ’ με εργαλεια αναπτυξης. pic.twitter.com/zBaVC6pReQ
— Nikos Dendias (@NikosDendias) August 19, 2014






