Μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση έστειλε πριν από λίγο ο Σταμάτης Μαλέλης μέσα από την εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη «Μεσημεριανή Μελέτη».
«Την δουλειά έχουμε κάνει στο Σταρ δεν την απεμπολούμε» υπογράμμισε με νόημα ο Σταμάτης Μαλέλης, μιλώντας για τις αλλαγές στο κανάλι με αφορμή και τις καινούργιες αφίξεις.






