Ο υπουργός Υγείας, κ. Μάκης Βορίδης μιλώντας στο διοικητικό συμβούλιο του ΕΒΕΑ παραδέχθηκε πως η προσαρμογή που έγινε στον τομέα της υγείας ήταν βίαιη αλλά δεν υπήρχε εναλλακτική επιλογή.
Ο κ. Βορίδης πρόσθεσε πως η φαρμακευτική δαπάνη μειώθηκε από 5 δισ. Ευρώ στα 2,2 δισ. ευρώ και αποκάλυψε πως στόχος της κυβέρνησης είναι μέχρι το τέλος του έτους να εξοφληθούν τα περισσότερα χρέη του δημοσίου προς τις φαρμακοβιομηχανίες.
Ο υπουργός Υγείας προανήγγειλε εντατικοποίηση των ελέγχων για την αντιμετώπιση και εξάλειψη της διαφθοράς στο χώρο της υγείας.
Τέλος για το «μηχανισμό αυτόνομης επιστροφής» – το λεγόμενο και clawback – ο κ. Βορίδης δήλωσε πως είναι αναγκαίο κακό και πρόσθεσε ότι «με την καλή δουλειά δεν θα επιβαρυνθούν οι φαρμακοβιομηχανίες».






