Επίσκεψη στο αστυνομικό τμήμα των Εξαρχείων πραγματοποίησε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, Βασίλης Κικίλιας.
«Περήφανοι που είναι Έλληνες Αστυνομικοί! Η καρδιά της Ελληνικής Αστυνομίας χτυπά στα Εξάρχεια!» έγραψε ο υπουργός στο λογαριασμό του στο facebook.






