Παρασκηνιακά

Tι ήθελε ο Σηφουνάκης στο Μαξίμου;

Νίκος Σηφουνάκης

Το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου πέρασε  το πρωί ο βουλευτής του ΠΑΣΟK  Νίκος Σηφουνάκης προκειμένου να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό  Αντώνη Σαμαρά.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν η προώθηση του «σπασίματος» του δήμου Λέσβου σε περισσότερους δήμους. Να σημειώσουμε ότι ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Μιχελάκης, είχε έτοιμο σχέδιο για «σπάσιμο» των δήμων τριών μεγάλων νησιών συμπεριλαμβανομένης και της Λέσβου όμως το σχέδιο «κόλλησε» στο μετά το βέτο που έθεσε  ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ  Ευάγγελος Βενιζέλος.

 Ενδιαφέρον θα έχει η απάντηση του ΠΑΣΟΚ για την πρωτοβουλία του βουλευτή του..

Θ.Δ

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER