Λίγο πριν τις δύο το μεσημέρι, ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Αντώνη Σαμαρά με τον Γιάννης Μώραλη, στο Μέγαρο Μαξίμου. Στη συνάντηση ο πρωθυπουργός με τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Πειραιά συνομίλησαν για πάνω από μία ώρα για τα προβλήματα του πρώτου λιμανιού της χώρας αλλά και για τις προοπτικές ανάπτυξης.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος τόνισε ότι πρέπει από τη λειτουργία του λιμανιού να έχει όφελος και ο Πειραιάς. Για ζήτημα των δικαστηρίων ο δήμαρχος Πειραιά τόνισε στον πρωθυπουργό ότι δεν μπορούν να βρίσκονται εκτός των ορίων της πόλης.
Δηλώσεις του Γιάννη Μώραλη:






