Παρασκηνιακά

Το έριξε έξω ο Πολάκης – Δείτε που γιόρτασε το παράλληλο πρόγραμμα (ΦΩΤΟ)

Μπορεί οι περισσότεροι  Έλληνες, όλα αυτά τα χρόνια να μην βρίσκουν καμία αφορμή για να το γιορτάσουν, αφού η κατάσταση στην χώρα πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.

Όμως, ο αναπληρωτής υπουργός υγείας Παύλος Πολάκης, βρήκε μια αφορμή για να το… ρίξει έξω!

Αυτή τη φορά ήταν η ψήφιση του παράλληλου προγράμματος από την Βουλή, το Σάββατο το μεσημέρι που οδήγησε τον υπουργό στο γλέντι. Το Σαββατόβραδο, όπως ο ίδιος πληροφόρησε τους φίλους του στο Facebook, το πέρασε με φίλους και συνεργάτες σε κουτούκι του Πειραιά, όπου έφαγαν όλοι μαζί και άκουσαν ζωντανή μουσική. Ο υπουργός μάλιστα, ως λεζάντα στις τρεις φωτογραφίες από το γλέντι που ανέβασε, έγραψε: «Μετά την υπερπροσπάθεια και τη νίκη με όλη την ομάδα που ήταν πίσω από το νομοσχέδιο και έδωσε ψυχή και καρδιά 1,5 μήνα τώρα, το γλεντάμε στον Πειραιά».

1 polakis-pavlos-tessera polakis-pavlos-tria

Νωρίτερα είχε αναρτήσει στον προσωπικό του λογαριασμό την είδηση της υπερψήφισης του νομοσχεδίου γράφοντας: «Νενικήκαμεν ρεεε»!

2

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER