Μπορεί οι περισσότεροι Έλληνες, όλα αυτά τα χρόνια να μην βρίσκουν καμία αφορμή για να το γιορτάσουν, αφού η κατάσταση στην χώρα πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
Όμως, ο αναπληρωτής υπουργός υγείας Παύλος Πολάκης, βρήκε μια αφορμή για να το… ρίξει έξω!
Αυτή τη φορά ήταν η ψήφιση του παράλληλου προγράμματος από την Βουλή, το Σάββατο το μεσημέρι που οδήγησε τον υπουργό στο γλέντι. Το Σαββατόβραδο, όπως ο ίδιος πληροφόρησε τους φίλους του στο Facebook, το πέρασε με φίλους και συνεργάτες σε κουτούκι του Πειραιά, όπου έφαγαν όλοι μαζί και άκουσαν ζωντανή μουσική. Ο υπουργός μάλιστα, ως λεζάντα στις τρεις φωτογραφίες από το γλέντι που ανέβασε, έγραψε: «Μετά την υπερπροσπάθεια και τη νίκη με όλη την ομάδα που ήταν πίσω από το νομοσχέδιο και έδωσε ψυχή και καρδιά 1,5 μήνα τώρα, το γλεντάμε στον Πειραιά».
Νωρίτερα είχε αναρτήσει στον προσωπικό του λογαριασμό την είδηση της υπερψήφισης του νομοσχεδίου γράφοντας: «Νενικήκαμεν ρεεε»!










