Την επαναλειτουργία της Κρατικής τηλεόρασης σχολίασε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο Κώστας Βαξεβάνης, όπου έγραψε «Αν η εικόνα της Νέας Ελλάδας,είναι σαν αυτή της Νέας ΕΡΤ,να αγοράσω μετοχές σε εταιρεία που πουλάει άχυρο.Θα γεμίσει ο τόπος γαιδούρια κ κάρα».







