Ο Ανδρέας Ψυχάρης έχει ένα πάθος για το ποδόσφαιρο και φυσικά παρακολουθεί με ενδιαφέρον το Μουντιάλ της Βραζιλίας.
Μάλιστα ο βουλευτής της ΝΔ έκανε και το πρώτο του «τιτίβισμα» για τη σπουδαία ποδοσφαιρική διοργάνωση.
Αναφερόμενος στον αγώνα του Μεξικό με το Καμερούν έγραψε: «Επειδή φοράει πράσινα το Μεξικό ας μην το μπερδεύει ο διαιτητής με τον Παναθηναϊκό!».
Επειδή φοράει πράσινα το Μεξικό ας μην το μπερδεύει ο διαιτητής με τον Παναθηναϊκό!
— Ανδρέας Ψυχάρης (@APsycharis) June 13, 2014






