Παρασκηνιακά

Το οικολογικό μήνυμα της Άννας Ασημακοπούλου (ΦΩΤΟ)

Αννα Ασημακοπούλου

Η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας μέσα από το λογαριασμό της στο Twitter έστειλε ένα οικολογικό μήνυμα λόγω και του καλοκαιριού.

Η Άννα Ασημακοπούλου ανέβασε μία φωτογραφία στην οποία αποτυπώνοντας καθημερινά υλικά που πολλοί εγκαταλείπουν στις ακτές αλλά και ο χρόνος που χρειάζεται για να διαλυθούν στη θάλασσα.

Δείτε το σχετικό «τιτίβισμα»:

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER