Η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας μέσα από το λογαριασμό της στο Twitter έστειλε ένα οικολογικό μήνυμα λόγω και του καλοκαιριού.
Η Άννα Ασημακοπούλου ανέβασε μία φωτογραφία στην οποία αποτυπώνοντας καθημερινά υλικά που πολλοί εγκαταλείπουν στις ακτές αλλά και ο χρόνος που χρειάζεται για να διαλυθούν στη θάλασσα.
Δείτε το σχετικό «τιτίβισμα»:
— Anna Asimakopoulou (@AnnaAsimakopoul) July 19, 2014






