Lifestyle

Το παράπονο του Ρέμου από την πολιτεία για τον θάνατο του Παντελίδη

Ο Αντώνης Ρέμος συγκλονίστηκε από το θάνατο του φίλου και συναδέρφου του, Παντελή Παντελίδη… και όχι μόνο!

Πιο συγκεκριμένα ο τραγουδιστής on stage δεν εξέφρασε μόνο την αγάπη του για τον Παντελή Παντελίδη, αλλά και το παράπονό του, για την απουσία της πολιτείας. « Μόνο η αγάπη μπορεί να διορθώσει όλες τις πληγές, ας το καταλάβουμε αυτό… Μόνο ένα παράπονο έχω για τον Παντελή… γιατί κανένας δεν φιλοτιμήθηκε από αυτή την Πολιτεία να πει μια κουβέντα ρε παιδί μου λες και έφυγε ένα παιδί χωρίς τίποτα, ένα παιδί που συγκλόνισε το πανελλήνιο μια κουβέντα δεν είπε κανένας από αυτούς πάνω, να στείλουν ένα στεφάνι να πουν μια κουβέντα… Αλλά δεν φταίνε αυτοί, εμείς φταίμε. Να’ ναι καλά. Εμείς θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε, ο Παντελής θα συνεχίσει να υπάρχει γιατί δεν θα τον ξεχάσουμε ποτέ. Και εσείς δεν θα τον ξεχάσετε γιατί εγώ δεν θα το επιτρέψω».

Δείτε το χαρακτηριστικό βίντεο:

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER