Μπορεί οι ποδηλατόδρομοι να στην πόλη να μην είναι και στην καλύτερη κατάσταση, μπορεί η διοργάνωση της… γυμνής ποδηλατοδρομίας να έφερε αντιδράσεις, ωστόσο το συμπαθές δίκυκλο φαίνεται πως αρχίζει και γίνεται ιδιαίτερα δημοφιλές στη Θεσσαλονίκη, αφού όλο και περισσότεροι το χρησιμοποιούν για τη μετακίνηση τους.
Ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι ο κ. Πέτρος, πλοίαρχος του εμπορικού ναυτικού που έχει ένα ιδιαίτερο μεράκι για το ποδήλατο του με το οποίο κινείται στο κέντρο της πόλης.






