Την ματαιότητα όσων περνάει ο ελληνικός λαός τα τελευταία χρόνια επέλεξε να σχολιάσει μέσα από σκίτσο του σήμερα ο Αρκάς.
Επτά χρόνια μετά την κρίση και η ανηφόρα δεν λέει να σταματήσει, ενώ στο τέλος της διαδρομής κανείς δεν ξέρει τι θα αντικρίσουμε, πάντως ο σκιτσογράφος πιστεύει οτι κάθε άλλο παρά ευχάριστο είναι.







