Media

Το tweet της Γερμανού για την αποχώρηση της από το «Μες την καλή χαρά»!

Ναταλία Γερμανού
Την αποχώρηση της από την παρουσίαση της εκπομπής «Μες την καλή χαρά» σχολίασε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter η Ναταλία Γερμανού.

Την αποχώρηση της από την παρουσίαση της εκπομπής «Μες την καλή χαρά» σχολίασε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter η Ναταλία Γερμανού.

«Οι κύκλοι είναι για να κλείνουν. Τα καλύτερα είναι για να έρχονται. Και το πιο σημαντικό – μετά την υγεία – είναι η αξιοπρέπεια», έγραψε χαρακτηριστικά η γνωστή παρουσιάστρια.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο Alpha φαίνεται πως έχει προτείνει στην  παρουσιάστρια δύο project για το prime time του καναλιού, η ίδια όμως φέρεται να μιλάει και με άλλα κανάλια.

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER