Την αποχώρηση της από την παρουσίαση της εκπομπής «Μες την καλή χαρά» σχολίασε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter η Ναταλία Γερμανού.
«Οι κύκλοι είναι για να κλείνουν. Τα καλύτερα είναι για να έρχονται. Και το πιο σημαντικό – μετά την υγεία – είναι η αξιοπρέπεια», έγραψε χαρακτηριστικά η γνωστή παρουσιάστρια.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο Alpha φαίνεται πως έχει προτείνει στην παρουσιάστρια δύο project για το prime time του καναλιού, η ίδια όμως φέρεται να μιλάει και με άλλα κανάλια.






