Τρεις νεκροί και δέκα τραυματίες σε πορεία ειρήνης στο Χάρκοβο της ανατολικής Ουκρανίας, μετά από έκρηξη βόμβας. Σύμφωνα με την τοπική αστυνομία Να σημειώσουμε πως η πόλη αυτή βρίσκεται 200 χιλιόμετρα μακριά από τη ζώνη των συγκρούσεων με τους φιλορώσους αντάρτες. Η έκρηξησημειώθηκε λίγα λεπτά μετά τη 13:00 ώρα Ελλάδας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση η εκπρόσωπος της τοπικής αστυνομίας, Ναταλία Ζαχάροβα: ” Δέκα άνθρωποι τραυματίστηκαν”.
Ενώ η Βίτα Ντουμπόβικ, εκπρόσωπος των τοπικών εισαγγελικών αρχών, δήλωσε: “Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, τρεις άνθρωποι σκοτώθηκαν και περισσότεροι από δέκα τραυματίστηκαν”.
Δημοσιογράφος του Γαλλικού Πρακτορείου ανέφερε πως είδε δύο πτώματα καλυμμένα με την ουκρανική σημαία, ευρισκόμενα σε απόσταση περίπου 20 μέτρων το ένα από το άλλο.
Εκπρόσωπος του υπουργείου Εσωτερικών από το Κίεβο, μιλώντας με το πρακτορείο Reuters, έκανε λόγο για “τουλάχιστον έναν νεκρό” τονίζοντας πως τα αίτια της έκρηξης δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά.
Στον ιστότοπο του ίδιου υπουργείου ωστόσο, αναρτήθηκε ανακοίνωση της αστυνομίας, στην οποία κάνει λόγο για έκρηξη από “άγνωστο εκρηκτικό μηχανισμό” ενώ παράλληλα την αντιμετωπίζει ως “τρομοκρατική ενέργεια”.






