Δεν άφησε να «πέσει» τίποτα κάτω…
Η πρώτη καλεσμένη της Τατιάνας Στεφανίδου, Όλγα Τρέμη, μίλησε για όλους και για όλα με τον δικό της μοναδικό τρόπο και φρόντισε να ξεκαθαρίσει το τοπίο όσο αφορά τ κανάλι Mega αλλά και για το τι έχει σκοπό να κάνει από δω και πέρα.
Εκτός όλων αναφέρθηκε στη σκληρή πραγματικότητα που η κοινωνία βιώνει στη σήμερον ημέρα όπου οι πολίτες της χώρας αγωνιούν διαρκώς για το μέλλον τους.
Διαβάστε περισσότερα στο backstage24.gr






