Απέκλεισε το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές ο απερχόμενος δήμαρχος Πειραιά, Βασίλης Μιχαλολιάκος αν και τόνισε ότι θα συνεχίσει να έχει ενεργό πολιτική δραστηριότητα.
Μάλιστα για το αν θα επιλέξει να γίνει δημοτικός σύμβουλος ή θα παραμείνει επικεφαλής του συνδυασμού του «Μας Ενώνει ο Πειραιάς», είπε ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμα.
Κάνοντας ένα απολογισμό για τη δημαρχιακή του θητεία, υπογράμμισε ότι κατά τη διάρκεια αυτής έγιναν 129 έργα, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 100 εκατ. ευρώ, και ότι αυτήν τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη έργα ανάπλασης σε ολόκληρο το επιλιμένιο μέτωπο. Ακόμη χαρακτήρισε το Πάρκο Δηλαβέρη ως το ωραιότερο της Ελλάδας, ενώ μιλώντας για την κοινωνική πολιτική και τον εθελοντισμό του δήμου, είπε ότι όλο αυτό το διάστημα δεν υπήρξε κανένα πολίτης στον Πειραιά χωρίς στέγη και τροφή.
Επίσης ανέφερε ότι δεν πρόκειται να φύγουν τα δικαστήρια από το κέντρο της πόλης.
Αναφερόμενος στο χρέος του δήμου που έχει υπό τη μορφή δανείου από το Ταμείο Παρακαταθηκών, είπε ότι η δημοτική Αρχή επί θητείας του, πέτυχε μια θεαματική διαχείριση, καθώς κατάφερε να το μειώσει από τα 140 εκατ. ευρώ στα 130 εκατ. ευρώ.
Τόνισε ότι ο δήμος στη διάρκεια των 3,5 σκληρών χρόνων των μνημονίων, κατάφερε να πληρώσει 37.522.095 ευρώ στο Ταμείο Παρακαταθηκών, που αφορά τοκοχρεολύσια συν κεφάλαιο και ότι υπήρξε διευθέτηση ολόκληρου του δανείου με επιμήκυνση εξόφλησης.
Τέλος, αναφερόμενος στην ορκωμοσία του νέου δημάρχου, Γιάννη Μώραλη, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να μη παραβρεθεί και είπε ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα είναι δημοτικός σύμβουλος.






