Στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 μίλησε ο υπουργός Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Για τα κοιτάσματα στο Αιγαίο και σε άλλες θαλασσιές περιοχές ο υπουργός Ναυτιλίας είπε: «Τα κοιτάσματα είναι πεπερασμένα. Για μένα ανεξάντλητη η ευρηματικότητα των Ελλήνων και ο δυναμισμός του κόσμου.
Επειδή σε κάποιους καλλιεργείται η εντύπωση πως θα γίνουμε πλούσιοι εμίρηδες τα κοιτάσματα δεν θα αξιοποιηθούνε αν δε βάλλουμε το μυαλό μας, την ενέργεια μας και τα μέσα».
Για το θέμα των κοιτασμάτων ο υπουργός τόνισε: «Πρέπει να εκσυγχρονίσουμε τα μέσα μας ώστε να φυλάξουμε αποτελεσματικά την ΑΟΖ».
Επιπλέον μιλώντας για την παράνομη μετανάστευση ο κ. Βαρβιτσιώτης είπε: «Από την αρχή του χρόνου μέχρι σήμερα έχουν περάσει παρανόμως τα σύνορα 4000 μετανάστες. Δεν έχουμε την υποδομή να τους κρατήσουμε μέχρι να τους παραδώσουμε στην Αστυνομία για τα περεταίρω. Ο σχεδιασμός μας είναι φτιάξουμε μια υποτυπώδη υποδομή».
Τέλος, για την επιτυχία του Λιμενικού να εντοπίσει και να συλλάβει τους τρομοκράτες στη Χίο ο υπουργός παραδέχθηκε πως «είναι μεγάλη επιτυχία».






