Για παρέμβαση στα εσωτερικά των κομμάτων της αντιπολίτευσης και πρόσκληση σε αποστασία κατήγγειλε την κυβέρνηση ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
«Η κυβέρνηση κάνει χυδαία παρέμβαση στα εσωτερικά της αντιπολίτευσης. Δεν μιλώ για το ΠΑΣΟΚ όπου τα πράγματα είναι εύκολα, ο κακός Βενιζέλος φταίει για όλα, κάρφος στους οφθαλμούς σας. Αλλά ο καλός Καραμανλής και ο κακός Σαμαράς; Ο καλός Λεβέντης και ο κακός Θεοδωράκης;» διερωτήθηκε από το βήμα της βουλής ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
«Δημιουργείται μία ζοφερή εικόνα 1965. Μόνο που τώρα είναι η κυβέρνηση, της πρώτης φοράς Αριστερά με τους εμπειρογνώμονες της ακροδεξιάς, εκείνη που προσπαθεί να προσελκύσει την αποστασία» τόνισε χαρακτηριστικά αφήνοντας αιχμές και για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας: «Έχουμε την εμπλοκή του Προέδρου της Δημοκρατίας σε μικροκομματικά παιχνίδια με την παρότρυνση της κυβέρνησης».






