Όχι μόνο δεν θα υπάρξει καμιά μείωση στους δημοσίους υπαλλήλους, αλλά για περίπου έναν στους δύο θα υπάρξει και μια μικρή αύξηση, ανέφερε μιλώντας νωρίτερα στο Mega, αναπληρωτής υπουργός Δημόσιας Διοίκησης, Χρ. Βερναρδάκης.
Όπως είπε χαρακτηριστικά, «στο μισθολόγιο το οποίο θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες και που το έχει το ΓΛΚ με την επίβλεψη τη δική μας σαν υπουργείο, δεν έχουμε μειώσεις μισθών, έχουμε εξορθολογισμό, ξεπάγωμα του βαθμολογίου, επανακατάταξη των δημοσίων υπαλλήλων στους νέους βαθμούς. Η αρχική όμως βάση είναι ότι ξεκινάμε από τους ήδη υφιστάμενους μισθούς, τον ήδη κατώτερο μισθό και όπου υπάρξει μείωση αυτή θα καλυφθεί με την προσωπική διαφορά»…
Διαβάστε περισσότερα στο toxrima.gr






