Αιχμηρό είναι το σχόλιο του πρώην υπουργού Γιώργου Βουλγαράκη για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.
Ο κ. Βουλγαράκης γράφει στο Twitter: «Αυτό που δεν έχουν καταλάβει κάποιοι στη ΝΔ , είναι ότι πέρα από συναισθηματισμούς, ο Σαμαράς είναι ο καλύτερος πελάτης του Τσίπρα…».
Αυτό που δεν έχουν καταλάβει κάποιοι στη ΝΔ , είναι ότι πέρα από συναισθηματισμούς, ο Σαμαράς ειναι ο καλύτερος πελάτης του Τσίπρα….
— Γιώργος Βουλγαράκης (@gvoulgarakis) March 5, 2015






