Την τοποθέτηση της γνωστής δημοσιογράφου, Πηνελόπης Γαβρά, στη θέση της Διευθύντριας του Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας σχολιάζει με λακωνική ανάρτηση της στο Twitter η Ελίζα Βόζεμπεργκ.
Η ευρωβουλευτής της ΝΔ τονίζει πως πρόκειται για μία εξαιρετική επιλογή. Να θυμίσουμε πως η τοποθέτηση της κα Γαβρά σε αυτή τη θέση επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ της εφημερίδας Παρασκήνιο. [Δείτε σχετικά: Επιβεβαίωση του «Π»: Τη διεύθυνση του «γαλάζιου» γραφείου Τύπου… αναλαμβάνει η Πηνελόπη Γαβρά]






