Σε ανακοίνωσή της, η Χρυσή Αυγή, ζητά το κλείσιμο των κέντρων κράτησης και την απέλαση όλων των λαθρομεταναστών:
«Να κλείσουν τώρα τα κέντρα κράτησης και να απελαθούν όλοι οι λαθρομετανάστες. Να πάψει να πληρώνει ο Ελληνικός λαός για την πολυτελή διαμονή χιλιάδων ξένων εγκληματιών. Η αποτυχημένη και επικίνδυνη πολιτική της κυβέρνησης οδήγησε σε τραυματισμούς αστυνομικών και συνεχή αναταραχή. Η Χρυσή Αυγή απαιτεί την εφαρμογή του νομού και την άμεση επαναπροώθηση όλων των παράνομων αλλοδαπών στις χώρες προέλευσής τους».






