Χωρίς να ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση έληξε η γενική συνέλευση των εργαζομένων δημοσιογράφων στη δημόσια ραδιοτηλεόραση, στις οποίες συζητήθηκαν οι νέες προτάσεις του Παντελή Καψή.
Η επόμενη συνάντηση των εκπροσώπων των δημοσιογράφων και της ΠΟΣΠΕΡΤ , με τον υφυπουργό δημόσιας ραδιοτηλεόρασης θα γίνει τη Δευτέρα, ή την Τρίτη.






