Η Ελλάδα οφείλει να ζητήσει συγγνώμη από τον κύριο Παπουτσή γιατί από τότε που ήταν φοιτητής μέχρι και σήμερα τον «υποχρέωσε» να θητεύει συνεχώς σε κρατικοδίαιτες θέσεις και έτσι του στέρησε τη δυνατότητα να αναπτύξει τις επαγγελματικές του ιδιότητες που σχετίζονται μάλλον με την αεργία.
Χρήστο η Ελλάς σου ζητάει συγγνώμη…
Η Ελλάδα οφείλει να ζητήσει συγγνώμη από τον κύριο Παπουτσή γιατί από τότε που ήταν φοιτητής μέχρι και σήμερα τον «υποχρέωσε» να θητεύει συνεχώς σε κρατικοδίαιτες θέσεις.





