Κοινωνία

Υπάλληλοι προσέρχονται για εργασία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Πανεπιστήμιο Αθηνών

«Σπάει» το μέτωπο των διοικητικών υπαλλήλων

Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών για να εργασθούν προσέρχονται διοικητικοί υπάλληλοι ως αντίδραση στη χθεσινή δια βοής ψηφοφορία, που οδήγησε σε απόφαση συνέχισης της απεργίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διοικητικοί που αποδέχτηκαν τις προτάσεις του υπουργείου Παιδείας, προσπαθούν αυτήν την ώρα να μπουν μέσα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στο κεντρικό κτίριο, ενώ ήδη μπήκαν στις βιβλιοθήκες.

Ο γενικός γραμματέας του συλλόγου των υπαλλήλων Δημήτρης Σακάτος, ανέφερε ότι το πρωί της Παρασκευής προσήλθαν στις θέσεις τους για να εργαστούν περίπου το 50% των υπαλλήλων. «Αποδεικνύεται ότι μεγάλη μερίδα των υπαλλήλων επιθυμεί τον διάλογο» ανέφερε ο κ. Σακάτος.

Πάντως, το κλίμα έντασης αποτυπώνεται και από τη μαρτυρία υπαλλήλων που δεν απεργούν, ότι δέχθηκαν απειλές από απεργούς συναδέλφους τους.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER