Την υπόσχεση πως θα επιδιώξει με κάθε θεσμικό τρόπο και μέσα από τη Βουλή να στηρίξει την επένδυση Χρυσού στη Χαλκιδική έδωσε ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς στους εργαζόμενους των μεταλλείων.
Η συνάντηση του πρώην πρωθυπουργού με τους εργαζόμενους της εταιρίας έγινε κεκλεισμένων των θυρών στην Βίλα Γαλήνη, μια υπερπολυτελή κατοικία.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε τις φωτογραφίες στο karfitsa.gr






