Τα δύο νέα θύματα είναι ένας άνδρας 65 ετών ο οποίος κατέληξε στις 4:40 τα ξημερώματα της Κυριακής του Πάσχα στο ΑΧΕΠΑ και ένας 91χρονος που κατέληξε στο Σωτηρία. Και οι δύο υπέφεραν από υποκείμενα νοσήματα.
Δύο θάνατοι ανέβασαν σε 112 τα θύματα του κορωνοϊού στην Ελλάδα





