Την ώρα που εκατομμύρια Έλληνες δεν μπόρεσαν να πάνε στις Εκκλησίες την Ανάσταση δίπλα μας κάποιοι ενδέχεται να έχουν μετατραπεί σε…υγειονομική βόμβα. Ο λόγος για τη Βουλγαρία καθώς εκατοντάδες ορθόδοξοι χριστιανοί συγκεντρώθηκαν στα προαύλια, έξω και μέσα σε εκκλησίες της γειτονικής χώρας για την ακολουθία της Ανάστασης καθώς οι εκκλησίες εκεί ήταν ανοικτές!
Διαβάστε περισσότερα στο pireasnow.gr






