Τα βέλη του κατα της συγκυβέρνησης ΝΔ– ΠΑΣΟΚ– ΔΗΜΑΡ έστρεψε ο Γ.Γ. της Κ.Ε. του Κ.Κ.Ε. Δημήτρης Κουτσούμπας με αφορμή την συμπλήρωση ενός χρόνου απο το κλείσιμο της ΕΡΤ. Ο ίδιος δεσμεύτηκε πως το ΚΚΕ θα δώσει και το επόμενο διάστημα όλες του τις δυνάμεις για να επαναπροσληφθούν όλοι οι απολυμένοι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, όπως και όλοι οι απολυμένοι δημόσιοι υπάλληλοι με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.
Επίθεση του ΚΚΕ σε Ν.Δ. – ΠΑ.ΣΟ.Κ και ΔΗΜ.ΑΡ. για την ΕΡΤ





