Εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης την Πέμπτη για να εκφράσουν την αντίθεση τους στη κατάργηση θέσεων καθηγητών σε τεχνικά λύκεια.
Επίσης, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα «Η αποδόμηση της δωρεάν παιδείας, η διάλυση της τεχνικής εκπαίδευσης και η απάντηση του κινήματος για την ανατροπή».
Μεταξύ άλλων στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θέμης Κοτσυφάκης και ο γραμματέας της Ομοσπονδίας, Σταμάτης Νικολάου.
Ο κ. Κοτσυφάκης που ήταν κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση είπε:
«Η κυβέρνηση δυστυχώς θέλει να αποκεφαλίσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς και σχολικούς φύλακες, ετοιμάζοντας παράλληλα ένα ακόμη μεγαλύτερο κύμα διαθεσιμότητας και απολύσεων τους επόμενους μήνες.
Θέλουν να διαλύσουν τα κοινωνικά αγαθά, όπως είναι η παιδεία, δίνοντας ένα μεγάλο μέρος στους ιδιώτες».






