Κοινωνία

Πήγε με την «τζιπάρα» του στο συσσίτιο της Χρυσής Αυγής…! (ΦΩΤΟ)

Χρυσή Αυγή-γραφεία
Αίσθηση στο διαδίκτυο έχει προκαλέσει τις τελευταίες ώρες η φωτογραφία που δείχνει έναν Έλληνα πολίτη να έχει πάει στο συσσίτιο της Χρυσής Αυγής με το πανάκριβο αυτοκίνητο του.

Αίσθηση στο διαδίκτυο έχει προκαλέσει τις τελευταίες ώρες η φωτογραφία που δείχνει έναν Έλληνα πολίτη  να έχει πάει στο συσσίτιο της Χρυσής Αυγής με το πανάκριβο αυτοκίνητό του.

Η συγκεκριμένη φωτογραφία τραβήχτηκε από το Μιχάλη Λαγάνη και στην συνέχεια δημοσιεύτηκε στο facebook από τον δημοσιογράφο Πέτρο Κατσάκο, ο οποίος και σχολίασε: «Ανέβασε τη τζιπάρα στο πεζοδρόμιο, στήθηκε στην ουρά, πήρε τσάμπα πατάτες και πεπόνι αξίας περίπου 2 ευρώ αντί να τα αγοράσει από το μανάβη της γειτονιάς του, έβαλε μπρος τα δυο χιλιάδες κυβικά του και επέστρεψε σπίτι του δοξάζοντας την ευσπλαχνία του Φύρερ του μικροαστισμού. Καλοφάγωτα πατριώτη και καλή ψήφο!».

συσσίτειο- Τζιπ

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER