Πολιτική

Επεισοδιακή η συνεδρίαση της Προανακριτικής-Κωνσταντοπούλου: Η Χούντα ξαναήρθε-Ρήγας: Είσαι νούμερο! (ΒΙΝΤΕΟ)

Καυγάς Κωνσταντοπούλου-Ρήγα

Επεισοδιακά τελείωσε η συνεδρίαση της προανακριτικής επιτροπής για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, με φωνές από τα κόμματα που ακούγονταν μέχρι και τους διαδρόμους.

Οι βουλευτές ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ βρίσκονται αυτή την ώρα στο γραφείο του Μεϊμαράκη για να καταθέσουν το πόρισμά τους.

Η αντιπολίτευση τονίζει ότι δεν έχει δει κάποιο πόρισμα και ότι ψηφίστηκε ένα ανύπαρκτο έγγραφο, ενώ η πλειοψηφία τονίζει πως υπάρχει πόρισμα και θα κατατεθεί στον κ. Μεϊμαράκη.

Την παραπομπή του Γ. Παπακωνσταντίνου για δύο κακουργήματα (νόθευση εγγράφου, απιστία) και του Ευάγγελου Βενιζέλου προτείνει το ΚΚΕ.
Συνολικά, το Κομμουνιστικό Κόμμα αποδίδει στον πρώην υπουργό Οικονομικών τα αδικήματα της νόθευσης εγγράφου και της απιστίας (κακουργηματικού χαρακτήρα) αλλά και της παράβασης καθήκοντος.
Δείτε αναλυτικά το διάλογο που ακολούθησε στους διαδρόμους της Βουλής με πρωταγωνιστές τους: Ζωή Κωνσταντοπούλου, Παναγιώτη Ρήγα, Θεόδωρο Δρίτσα, Βασίλη Οικονόμου και Βασίλη Καπερνάρο!
Διαβάστε αναλυτικά τους διαλόγους:
Ζωή Κωνσταντονπούλου: Η χούντα ξαναήρθε… Ούτε η χούντα δεν τα έκανε αυτά.
Παναγιώτης Ρήγας: Αντε βρε νούμερο.Θόδωρος Δρίτσας προς Χρήστο Μαρκογιαννάκη:
Δεν είναι παραμάγαζο δικό σας η Επιτροπή.

Βασίλης Οικονόμου προς Θόδωρο Δρίτσα: Εχεις πόρισμα; Που είναι;

Ζωή Κωνσταντονπούλου και Θόδωρος Δρίτσας προς Υπάλληλο της Βουλής:
Φέρτε μας το πόρισμα να δούμε τις υπογραφές.

Παναγιώτης Ρήγας: Απειλείτε τους υπαλλήλους της Βουλής τώρα; Ντροπή σας!

Βασίλης Καπερνάρος: Η χούντα τουλάχιστον σεβόταν τον εαυτό της και δεν τα έκανε τόσο προκλητικά.

Δείτε το βίντεο από ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER