Πολιτική

Πάει για τέταρτη συνάντηση με την τρόικα η κυβέρνηση-Δεν τα βρήκαν για το θέμα του Δημοσίου

«Ναυάγιο» στη συνάντηση Μητσοτάκη-τρόικας
«Ναυάγησε» και η τρίτη συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με την τρόικα. Πάει για τέταρτη συνάντηση η κυβέρνηση

Νέα συνάντηση με τους ελεγκτές αναμένεται να έχει η κυβέρνηση, μετά το «ναυάγιο» στη συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

«Δύσκολες οι διαπραγματεύσεις, αλλά είμαστε σε καλό στάδιο». Με αυτά τα λόγια περιέγραφαν πηγές του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης το κλίμα στην τρίτη κατά σειρά συνάντηση, η οποία ολοκληρώθηκε πριν τις 12 το μεσημέρι της Πέμπτης.

Όπως φαίνεται ούτε αυτή τη φορά επήλθε συμφωνία, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, είναι ανοικτό το ενδεχόμενο να υπάρξει και νέα, τέταρτη συνάντηση.

Στη χθεσινή συνάντηση η Τρόικα προσήλθε στο τραπέζι των συζητήσεων με μια νέα πρόταση. Ζήτησε να αυξηθεί ο αριθμός των απολύσεων για τα έτη 2013 και 2014 και ισόποσα να μειωθεί ο αριθμός – στόχος όσων δημοσίων υπαλλήλων μπουν σε Κινητικότητα το 2013.

Ο κ. Μητσοτάκης διαφώνησε σε αυτή την πρόταση, αφού είχε καταστήσει σαφές εξ αρχής πως δεν επιθυμεί να συνδεθούν οι απολύσεις με την Κινητικότητα. Συγκεκριμένα επέμεινε στο αρχικό αίτημά του, το οποίο είχε υποβάλει την Δευτέρα στο πρώτο ραντεβού, να δοθεί παράταση στην ελληνική πλευρά προκειμένου να ολοκληρώσει την Κινητικότητα των 12500 υπαλλήλων. Επίσης συνεργάτες του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης υπογράμμιζαν πως ο κ. Μητσοτάκης στις συζητήσεις στάθηκε ιδιαίτερα στη συμφωνία που προβλέπει πως για κάθε μία απόλυση θα υπάρχει μία πρόσληψη.

Το επιχείρημα της κυβερνητικής πλευράς είναι πως το πρόγραμμα Κινητικότητας θα πρέπει να εφαρμοστεί, αφού ήδη παρατηρούνται κενά σε υπηρεσίες που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση του πολίτη. Στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης έπεσε και η πρόταση μετακίνησης εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι, αν συμφωνηθεί, θα καταλάβουν θέσεις στην πρωτοβάθμια.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER