Τουλάχιστον τα δύο τρίτα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας τάσσονται ανοικτά υπέρ της παραμονής του κ. Βαγγέλη Μεϊμαράκη στην ηγεσία του κόμματος.
Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του «Π» , πενήντα βουλευτές μέχρι στιγμής έχουν υπογράψει κείμενο με το οποίο ζητούν να παραμείνει ο κ. Μεϊμαράκης στην προεδρία της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να μην κινηθούν άμεσα οι διαδικασίες για την εκλογή νέου αρχηγού. Κατά τις ίδιες πηγές, ο κατάλογος με τις υπογραφές αναμένεται να μεγαλώσει και άλλο σήμερα, ένα μόλις εικοσιτετράωρο πριν τη συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος, την οποία συγκαλεί ο ίδιος ο κ. Μεϊμαράκης με το ερώτημα της άμεσης εκλογής νέου αρχηγού στις 30 Αυγούστου.
Οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, όπως και πολλά μέλη της Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος εκτιμούν ότι υπό τις παρούσες συνθήκες, με τη χώρα στην κόψη του ξυραφιού και το ενδεχόμενο πρόωρης προσφυγής στις κάλπες μέσα στο φθινόπωρο, θα ήταν ολέθριο λάθος να μπει το κόμμα σε μία έστω και μικρή περίοδο εσωστρέφειας. Θεωρούν, δε, ότι ο κ. Μεϊμαράκης ασκεί υποδειγματικά τα καθήκοντα του προέδρου της ΝΔ και ότι υπό την ηγεσία του, το κόμμα αντιπολιτεύεται με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα την κυβέρνηση Τσίπρα.






