«Είναι βολικό το παραμύθι του αριστερού πρωθυπουργού που έπεσε θύμα του γερμανικού εκβιασμού» τόνισε από το βήμα της Βουλής ο γγ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας.
«Δεν βαρεθήκατε την «καραμέλα» ότι η κυβέρνηση είχε να επιλέξει μεταξύ του μνημονίου και του σχεδίου Σόιμπλε;» τόνισε απευθυνόμενος στην κυβέρνηση.
«Τι κάνατε για να αντιμετωπίσετε τους εκβιαστές όλους αυτούς τους έξι μήνες;» ρώτησε σε έντονο ύφος.
«Την επιστροφή στην καπιταλιστική Ελλάδα της δραχμής θα την πληρώσει η λαϊκή οικογένεια» υπογράμμισε.






