Στις 17 Δεκεμβρίου το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) προχωρά σε νέο γύρο ηλεκτρονικής δημοπρασίας ακινήτων μέσω του δικτυακού τόπου e-publicrealestate. Στο σφυρί θα βγουν επτά ακίνητα της επαρχίας που στο παρελθόν χρησιμοποιούσε το ελληνικό Δημόσιο, αλλά πλέον είναι κενά.
Τα ακίνητα που πωλούνται είναι:
- στο Κάτω Νευροκόπι Δράμας,
- στο κέντρο της Μεσσήνης του δήμου Μεσσήνης,
- το τριώροφο διατηρητέο στο κέντρο της Πάτρας, επί της οδού Αγ. Νικολάου 8.
Διαβάστε περισσότερα στο: toxrima.gr






